Žemiau pateiktos sąlygos taikomos užsakant ir atsiskaitant už VŠĮ „Arvensa“ prekes (įmonės kodas:
304977886).

1. MOKĖJIMAS

1.1 Atsiskaitymai vykdomi: Iš anksto apmokant naudojantis elektroninės bankininkystės sistemomis.

Arba

ATSISKAITANT UŽ PREKES IŠANKSTINIU PERVEDIMU:

AB SEB bankas“,

Banko kodas: 70440,

A/s LT177044060008265259.

Gavėjas: VŠĮ Arvensa

Įmonės kodas: 133752253

Mokėjimo paskirtis/įmokos kodas: reikia nurodyti užsakymo numerį.

Atkeipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje prašoma nurodyti www.arvensa.lt užsakymo numerį. Įrašius numerį, pagreitinamas užsakymo įvykdymas.

2. SUSITARIMAS

2.1. „Arvensa“ atsako už tų prekių pristatymą, už kurias pirkėjas gavo elektroninį užsakymo patvirtinimą. Pirkėjas per 2 dienas turi susisiekti su „Arvensa“ ir pranešti apie nesutikimą dėl užsakytų prekių, jei užsakymo patvirtinimo informacija skiriasi nuo pirkėjo pateikto užsakymo ir pirkėjas nesutinka su šiais pakeitimais. Priešingu atveju užsakymas bus pristatytas pagal informaciją, kuri nurodyta užsakymo patvirtinime.

Pastaba. Klientams rekomenduojame atsispausdinti pirkimo užsakymo formą. Apie užsakymą taip pat informuojame klientą elektroniniu paštu.

2.2. Tokiu atveju, jei neturime Jūsų užsakomos prekės sandėlyje, pasiliekame teisę atšaukti prekės užsakymą.

2.3. Jeigu Jūsų užsakyta prekė yra retai užsakoma arba individualiai užsakoma iš gamintojo ar tiekėjo sandėlių, arba naudojama kaip sudėtinė kito įrenginio dalis,  „Arvensa“  pasilieka teisę  inicijuoti  papildomą  susitarimą, kuriame bus numatytos  prekės grąžinimo sąlygos bei grąžinimo mokestis, jei  pirkėjas  norės grąžinti nupirktą prekę. Pirkėjui nesutikus su šiomis sąlygomis, užsakymas nebus vykdomas ir klientui bus grąžinti pinigai.

2.4. Pateikiami duomenys apie produkto svorį, tam tikrus išmatavimus, panaudojimą turi būti laikomi apytikriais.

2.5. „Arvensa“ pasilieka teisę keisti tiekiamas detales į tokios pačios kokybės kitas adekvačių parametrų detales, ar kito gamintojo detales, jei yra būtinybė dėl techninių įrenginio savybių. Pirkėjas apie keitimą informuojamas raštu.

4. KAINOS, PRISTATYMO SĄLYGOS, REZERVAVIMAS IR ATSISKAITYMO TERMINAI

4.1. Visos kainos kataloge pateikiamos eurais su PVM.

4.2. Į prekių kainas įskaičiuoti muitai ir kiti mokesčiai.

4.4. „Arvensa“ turi teisę atšaukti užsakymą iki pirkimo dienos pasikeitus pirkimo kainai, valiutų kursui, mokesčiams, svyruojant pristatymo bei draudimų tarifams, kuriems „Arvensa“ negali daryti įtakos, tiek dėl pirkėjo įtakos padidėjus užsakymo išlaidoms.

4.5. Jei klientas už prekę apmokėjo išankstiniu pavedimu, bet užsakymas dėl tam tikrų priežasčių nebuvo pristatytas, „Arvensa“ įsipareigoja klientui sugrąžinti sumokėtus pinigus.

4.6. „Arvensa“ neatsako už jokius kliento nuostolius, patirtus dėl klaidingos informacijos pateikimo svetainėje, dėl nesamos prekės sandėliuose, nukeltus pristatymo terminus ar visai negalimą prekės pristatymą.

4.7. Informacija apie prekės kiekį sandėlyje ir kainą į elektroninę sistemą pateikiama iš tiekėjų, gamintojų ar jų įgaliotų atstovų informacinių sistemų ir yra kasdien atnaujinama automatiniu būdu. „Arvensa“ turi teisę atšaukti užsakymą 3 darbo dienų laikotarpiu nuo jo gavimo ir apmokėjimo momento. Apie tai informuoti klientą el. laišku ir per 2 darbo dienas grąžinti klientui sumokėtus pinigus, jei vykdant užsakymą buvo pastebėta akivaizdžiai klaidinga prekės kaina ar prekės kiekiai, neatitinkantys realių prekės kiekių sandėlyje.

4.9. „Arvensa“ turi teisę sustabdyti užsakymus, laukti išankstinio apmokėjimo.

4.10. „Arvensa“ turi teisę nutraukti pirkimą dėl pirkėjo kaltės ir pareikalauti 30% užsakymo sumos, jei nepatirta didesnių nuostolių.

4.11. Prekių grąžinimo atveju pirkėjas turi padengti „Arvensa“ su tuo susijusias išlaidas.

5. TIEKIMAS, PRISTATYMAS, PRISTATYMO VĖLAVIMAI IR PREKIŲ PRIĖMIMAS

5.1. Prekės tiekiamos iš „Arvensa” tiekėjų sandėlių.

5.2. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus už jį apmokėjimą, jei nėra atskira sutartimi sutarta kitaip. Prieš išsiųsdami prekes klientą informuojame apie prekių išsiuntimą ir jų pristatymo tikslią dieną.

5.3. Prekes pristatome skubiai Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu, naudodamiesi siuntų tarnybos paslaugomis. Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu pristatymas vykdomas atsižvelgiant į tiekėjų pristatymo terminus. Pirkėjas, pakeitęs užsakymą, bus informuotas ir apie pristatymo laiko pasikeitimą, atsižvelgiant į pakeistas prekių pristatymo sąlygas.

5.5. Prieš pristatydamas prekes kurjeris susisiekia su klientu nurodytu telefonu ir suderina tikslesnį pristatymo laiką.

5.6. Didelių matmenų, svorio prekių užnešimo iki durų paslauga kainuoja papildomai.

5.7. Klientas privalo patikrinti prekių kiekį, siuntos būklę kurjeriui esant. Pastebėję pažeidimų, siuntos nepriimkite. Apie prekės būklę pažymėkite siuntos važtaraštyje. Siunta laikoma priduota tvarkingai, kai klientas pasirašo važtaraštį ir nenurodo pastabų dėl netinkamos prekės būklės.

6. SKUNDAI, DEFEKTAI IR ATSAKOMYBĖ

6.1. Garantinis aptarnavimas galioja tik gamintojo suteiktoms naujų produktų garantijoms. Jokios papildomos garantijos negalioja.

6.2. Pirkėjas privalo apžiūrėti gautas prekes. Pastebėjęs defektų pirkėjas per 5 darbo dienas privalo raštu pranešti pardavėjui, nurodydamas pastebėtus trūkumus. Skundas nenagrinėjamas, jei nebuvo pateiktas laiku.

6.3. Pirkėjo, pažeidusio „Arvensa“ arba tiekėjų taisykles, išardžiusio, remontavusio ar kaip nors kitaip pakeitusio gaminį skundas laikomas negaliojančiu.

6.4. Pardavėjas, gavęs skundą, sprendžia apie prekės pakeitimą arba taisymą. „Arvensa“ turi teisę prekę pakeisti ne vieną kartą. Klientas negali nutraukti užsakymo arba reikalauti atlyginimo, pardavėjui patvirtinus, kad prekė bus pakeista arba pataisyta.

6.5. Nustačius, kad prekė, dėl kurios pateiktas skundas, neturi jokių kliento išvardintų defektų, „Arvensa“ gali priskaičiuoti klientui išlaidas, susijusias su gaminio patikrinimu servise.

6.6. Grąžinimo patvirtinime nurodomos grąžintinos prekės, jų būklė ir kaina. Pirkėjas būtinai turi pridėti grąžinimo patvirtinimą prie kiekvienos grąžinamos prekės.

6.8. „Arvensa“ neatsako už turtinę žalą, žalą padarytą aplinkai, kurią gali sukelti įsigyta prekė ar netinkamas jos naudojimas.

6.9. „Arvensa“ neatsako už prekes, kurias pirkėjai naudoja savo gaminiuose.

7. ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAI

7.1. „Arvensa“ prisiima atsakomybę, įskaitant klaidas, trūkumus, vėlavimą, patį produktą ir pan., jei įrodoma jos kaltė. „Arvensa“ atsakomybė nepriklausomai nuo priežasties gali būti ne didesnė kaip 50% prekės vertės, dėl kurios buvo patirti nuostoliai. „Arvensa“ nepadengia tiesioginių nuostolių, negautų pajamų, prarasto pelno, prarastų duomenų vertės ir t. t.

8. GINČAI

8.1. Ginčai, susiję su šiomis išvardintomis sąlygomis, yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka. Vietą ginčui nagrinėti parenka „Arvensa“.